Gyakori kérdések
A szállítással, számlázással, fizetéssel és visszatérítéssel kapcsolatban.
A szállítással, számlázással, fizetéssel és visszatérítéssel kapcsolatban.
Mivel a 12:00-ig leadott rendelések még aznap feladásra kerülnek, ezért lehetőleg minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot
, hogy tudjuk módosítani a rendelésed.
Írj nekünk egy e-mailt a hello@ecoflask.hu
e-mail címre, hívj minket a (+36) 30-361-3787 -es telefonszámon vagy írj nekünk egy üzenetet Facebookon.
Sajnos egyelőre csak Magyarországon belül szállítunk, a céges megrendelések kivételével. Kövess minket Facebookon és Instagrammon és jelezni fogjuk, ha terjeszkedünk.
Írj nekünk egy e-mailt a hello@ecoflask.hu
e-mail címre, hívj minket a (+36) 30-361-3787 -es telefonszámon vagy írj nekünk egy üzenetet Facebookon.
Írj nekünk egy e-mailt a hello@ecoflask.hu
e-mail címre, hívj minket a (+36) 30-361-3787 -es telefonszámon vagy írj nekünk egy üzenetet Facebookon és igyekszünk minél előbb elhárítani a hibát.
Jelenleg VISA, MasterCard és Maestro bankkártyával tudsz nálunk fizetni.
Írj nekünk egy e-mailt a hello@ecoflask.hu
e-mail címre. Az e-mailben a következőknek kell szerepelnie: Egy fotó az összetört kulacsról, a rendelésed száma. Erre azért van szükségünk, hogy elkerüljük az esetleges visszaéléseket.
A csere lehetőség kulacsonként egyszer vehető igénybe.
Írj nekünk egy e-mailt a hello@ecoflask.hu
e-mail címre, az e-mailben írd le nekünk pontosan mi a probléma a termékkel, ha tudunk, akkor segítünk, amennyiben gyári hibás, akkor természetesen díjmentesen cseréljük.
A rendelést követő 30 napon belül jelezned kell nekünk!
GLS házhozszállításnál a 12:00-ig leadott rendelések általában másnap megérkeznek, ez a GLS terheltségétől függ.
Foxpost csomagpontra való szállítás esetén a rendelés kb. 1-3 nap mire átvehető. Mindkét esetben a szolgáltató fog értesíteni a rendelésed érkezéséről.